Welkom op de blog van het 5e leerjaar! In de loop van het schooljaar kan je hier ontdekken hoe de reis door het 5e leerjaar verloopt!

zondag 9 september 2012

De week van...

Wie ben ik? Wat doe ik graag? Wat mag iedereen weten? En nog veel meer.
Het is al even aan bod gekomen tijdens de eerste schoolweek, maar dit schooljaar krijgt iedere leerling van het 5e leerjaar een 'eigen week'. Tijdens die week krijgen ze een speciaal plaatsje in de klas.

Die eigen week gaat niet zomaar voorbij. Je krijgt de kans om jezelf van je beste kant te laten zien. 'Presenteer jezelf op een originele manier' is de opdracht voor de gelukkige van die week. Heb je speciale hobby's (kan je goed koken?), heb je een speciale gave (kan je met je tong aan je neus?), heb je als kleutertje ooit in de krant gestaan omdat je een wereldrecord hebt verbroken, kan je je klasgenoten iets heel bijzonder aanleren?

Wees creatief en wees trots op al je capaciteiten. In die week kan je het beste van jezelf tonen en vertellen. In de loop van volgende week maken we verder duidelijke afspraken omtrent deze opdracht. Weet je eventjes niet wat gedaan...? Laat je creativiteit de vrije loop en schrijf al een paar ideetjes op! Veel succes allemaal!

Juf Sarah

17 opmerkingen:

  1. Niet te geloven dat we al aan de tweede schoolweek begonnen zijn! en juf Sarah is super tof! En soms kan ze lachen als de beste! Ik ben wel benieuwd naar de weken van iedereen. Ik hoop dat het bij iedereen goed lukt. En ik heb nog 1 iets te zeggen: DOE ZO VOORT JUF SARAH!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is gewoon supper

      Verwijderen
    2. Dank je wel Fien!!!!!!!!!
      En dat rekenen gaat wel beter gaan als je het veel oefent op Bingel.

      Groetjes van Clarisse.
      :D :P

      Verwijderen
    3. halloa robin is hier!!! ja clarisse ik ben het met je eens!!!!

      Verwijderen
    4. en ik oooooooook!!!!!!!<3

      Verwijderen
  2. juf sara is de beste juf van het universum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    maar het is ook een toffe klas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee!!!! juf sara is de beste juf dan groter dan het universum en ze is ook mooier dan een ferrari

      Verwijderen
  3. ik hoop dat het daar leuk is in de lenaard
    maar wel allemaal goed je best doen hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb redelijk veel moeite met rekenen en op bingel staat er super veel rekenen!
    ik ben beniewd waneer er meer kindjes op dit ding zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het was echt supper bij de typles:zita, marie-lou,richard en quinten waren er ook en het was superdeduper

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mama van laurence (Martine)16 september 2012 om 10:53

    Hallo Juf Sarah

    Een heel tof ideetje om een blog van de klas te maken.

    Laurence is super enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat was ik!!!!!!!soooooory

    BeantwoordenVerwijderen