Welkom op de blog van het 5e leerjaar! In de loop van het schooljaar kan je hier ontdekken hoe de reis door het 5e leerjaar verloopt!

vrijdag 19 oktober 2012

Hoogteklassen!

De start van een nieuw schooljaar... en vanaf dag 1 aftellen naar de hoogteklassen! Op 15 oktober stond iedereen (een heel klein beetje zenuwachtig) te trappelen om te vertrekken richting Heer. En vanaf het eerste moment had iedereen er heel veel zin in. Het is een week geworden met heel veel avontuur en plezier. Van het hoogteparcours tot de planeten tot een eigen raket afschieten. Het waren 5 dagen om nooit meer te vergeten. Hier vinden jullie al heel wat foto's. Laat zeker een reactie na! En nu is het tijd om te genieten van een welverdiend weekend!

16 opmerkingen:

  1. IK heb er zeker goed van genoten.
    Ik zal goed van mijn weekend genieten.
    groetjes demi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het kei vet cool ik wil het nog een keer doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niels coudeville22 oktober 2012 om 04:50

    tis niels hier k'wil jullie zeggen dat ik er van genoten heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond echt cool dagen om nooit meer te vergeten en om nog een keer te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben weer thuis maar nu mis ik massombre

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoogteklassen was de max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cherique en richard22 oktober 2012 om 04:51

    de foto's zijn super tof

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super toffe foto's! En de hoogteklassen waren super tof,leuk,grappig en mega cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil tereug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben nicky Haegebaert de zus van jessy en jullie fotos zijn geweldig ik zelf ben ook eens met mijn klas op hoogteklassen geweest

    BeantwoordenVerwijderen