Welkom op de blog van het 5e leerjaar! In de loop van het schooljaar kan je hier ontdekken hoe de reis door het 5e leerjaar verloopt!

maandag 5 november 2012

De week van.... LAURENCE!

Na lang wachten zijn we er EINDELIJK mee gestart: de weken van... En Laurence mocht de spits afbijten. Hier zie je een eerste foto :). Op het einde van de week volgt een iets uitgebreider verslag met beeldmateriaal.
Nog eventjes ter info...
  • Geef de week voordien een kort schema zodat ik alles een beetje kan plannen.
  • Elke dag iets vertellen zal iets te lang duren... Wees creatief en vertel veel, maar weet te stoppen.
  • Breng materiaal mee! Niet je volledige kamer... Maar het zal makkelijker zijn om te vertellen en voor de luisteraars wordt het veel boeiender om te volgen!
  • Spreek vlot en duidelijk. Zorg dat er een beetje 'fut' in jullie presentatie zit!
  • En héél belangrijk.... GENIET als je voor de klas staat. Toon je talenten en wees trots op jezelf!

Veel succes allemaal! Ik ben heel benieuwd!
Juf Sarah

6 opmerkingen:

  1. De week van Laurence is super goed begonnen! Ze was tof aan het vertellen en had een paar leuke dingen mee. Ik ben een beetje zenuachtig naar mijn week. En ik vraag mij af of jufrouw Shara geen week eigen week heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt gelijk JUF MOET OOK EEN WEEK!!!!!!!!

      Verwijderen
    2. ja ik het al helemaal voor me!!!!

      Verwijderen
  2. Ja, een Afrikaanse week zeker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat iedereen gelijk heeft,jufrouw moet ook een eigen week hebben!!! Dat zou super tof zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja dan zouden week in afrika leven!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen